Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 iulie 2015

Stiti ceva de stele?



Am  vazut cel mai frumos apus. Culmea a urmat ce mai vibrant rasarit. Dar stelele? Stele nu le-am vazut. Am adormit devreme, m-am trezit cand am reusit. De fiecare data la fel. Cum se poate? Daca as putea vedea stelele ziua, as sti ceva despre ele. Dar ziua muncesc. Muncesc mult. Pai si noaptea? Noaptea dorm.
Ma simt blocat in ciclul asta. 

Noaptea dorm sa pot munci, iar ziua muncesc sa pot dormi noaptea. :)

Pai si stelele? Stiti ceva de ele? Am auzit ca ele ne ajuta sa visam cu ochii deschisi. Adica sa ne ajuta sa dormim si cand suntem treji? Si putem munci asa? Adica stelele ne ajuta sa dormim la munca? Daca ne gandim prea mult la ele ne ajuta sa (ne) muncim si cand dormim. Adica ne intorc ciclul pe dos?
Oare suntem multi din astia? Oare toti?
Gata!
In noaptea asta stau sa vad stelele, sa ma satur de ele, apoi sa vad la ce pot visa cu ochii deschisi, apoi o sa merg la munca cu ochii impaienjeniti, dar plini de visare. De acum nu mai privesc cu mirare pe cei care sunt cu "capul in nori", sau care "dorm pe ei" sau "dorm in banca", sau care "calca-n gropi"  pentru ca toti trecem prin acest ciclu cand suntem destul de pregatiti sa constientizam ce e cu stelele. Apropos stiti ceva de stele in noaptea asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu