Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 octombrie 2010

Reţeta câştigătoare pentru evenimente de succes

Legea gravitatiei - funcţionează în toate cazurile dacă organizatorii oricărui eveniment respectă elementele esenţiale:


 alegerea colaboratorilor: profesionişti şi dornici de dezvoltare



 alegerea datei: evenimentul potrivit, la timpul potrivit - sunt pur şi simplu perioade din an când lumea are nevoie de evenimente, le aşteaptă, le caută

 promovare: sunt foarte multe metode de promovare, dar cea mai eficientă este chiar ideea campaniei de promovare, care va promova întreg ansamblu dacă este cu adevărat indedită

 respectarea termenelor: dacă am făcut un plan de atac, să ne ţinem de el, dar să ne asigurăm că toţi cei implicaţi fac la fel

 devotaţi, dar dornici de nou: e confortabil să lucrezi cu cei apropiaţi. E inevitabil: colaboratorii devin prieteni, dar nu trebuie să ne fie ruşine să împrospătăm solicitările şi să căutăm noi oferte, de la oameni noi. Atunci când cerem lucruri noi, de la colaboratori noi, putem avea supriza unei oferte complet noi de la vechiul "prieten-colaborator".

Aceştia sunt cei 5 paşi, cele 5 direcţii care trebuie orientate în acelaşi sens ... spre SUCCES. 
Relaţiile inter-umane sunt investiţii valoroase care trebuie păstrate şi întreţinute.
Aceasta este una din definiţiile încrederii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu